Bart Stumpers

Service na levering is ook belangrijk, daaronder valt ook het tijdig oplossen van storingen

Ik heb een service contract bij VoltaSolar. In dit contract staat ondermeer dat je geïnformeerd wordt over storingen. Sinds 22 april heb ik een storing. Ik heb geen melding ontvangen. Vervolgens de storing zelf gemeld bij VoltaSolar. Er is op 5 mei een ticket gecreëerd. Ze geven aan binnen 1 a 2 werkdagen met een analyse te komen. Tot op heden niets ontvangen en is er geen contact met mij opgenomen. Ik heb nog een paar keer gebeld, de afdeling die je wel te spreken krijgt, overigens aardige mensen, kan zelf helemaal niets doen behalve berichten sturen naar de afdeling die wel iets zou moeten doen. Er is nog steeds geen zicht op een oplossing...
Ik zou dit bedrijf nooit meer kiezen en raad het ten zeerste af met hen in zee te gaan

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Installatie goed verlopen

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Spijtig om te horen dat onze service niet goed is verlopen. Onze excuses hiervoor. Eind april zijn er wel twee mails naar u gestuurd met de melding dat er een storing was. Jammer dat u deze niet heeft ontvangen. Inmiddels hebben wij de storing bij u verholpen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5