Erwin Janssen

Vooraf aangeven dat installatie bij oudere woningen behoorlijke meerkosten hebben waardoor terug verdien tijd zonnepanelen niet meer rendabel is.

Niet contracten voor oudere woningen

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Aanbod, Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke medewerkers

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig om te horen dat het op dit moment niet mogelijk is om de zonnepanelen te plaatsen op uw dak. Wij schouwen juist voorafgaand de installatie om te kijken of de plaatsing mogelijk is. Uit de schouw is geconstateerd dat het niet veilig en ook niet verstandig is om de plaatsing uit te voeren omdat de dakpannen broos zijn en de onderconstructie helaas niet stevig genoeg is, Wij hebben veiligheid hoog in het vaandel staan en willen ook graag lekkages voorkomen. Om de zonnepanelen te kunnen plaatsen dient eerst het dak vervangen te worden. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 2/5