Tijlkowski

Luister maar je klanten! Ik heb kabels en pvc leidingen zelf gekocht geplaatst, alle gaten al geboort. Het was bijna plug en play voor de monteurs

De prijs was met alle werkzaamheden! Ik heb zelf de kabels van de meterkast naar de omvormer gelegd ( via de kruipruimte ). De leiding waar de bekabeling in moest van de panelen naar de omvormer heb ik ook tot buiten gelegd. Toen ik dit heb aangegeven werd er niet gesproken over korting of iets, niet eens naar dat ik er om heb gevraagd. Zo goed als alles was voorbereid!

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Ervaring van familie/vrienden, Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

De vakbekwaamheid van de monteurs!

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig om te horen dat u het gevoel heeft gehad dat er niet naar u werd geluisterd. Onze oprechte excuses hiervoor!
Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en hebben de situatie nog eens intern beoordeeld.
Bij gemeente aanvragen is het normaal niet mogelijk om korting te geven. Om u alsnog te compenseren voor het aangelegde kabeltraject, zullen wij ervoor zorgen dat u de compensatie terug krijgt gestort op uw rekening. Wij danken u voor uw vertrouwen en wensen u veel zonuren toe en hopen u in de toekomst ook goed van dienst te kunnen zijn. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 1/5