Zet in op GOEDE interne communicatie en zorg dat klanten goede informatie krijgen.

Door slechte communicatie intern bij Volta Solar is er het nodige mis gegaan rond de levering en nazorg van onze installatie.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer nette, vriendelijke en kundige monteurs (ingehuurd, dus niet in dienst van Volta Solar zelf).

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Spijtig om te horen dat u het voortraject niet als prettig hebt ervaren. Het is altijd vervelend als dingen anders lopen dan uw verwachtingen. Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek bleek dat er in de offerte birdblockers zijn aangeboden, zoals door u gevraagd. Op de dag van de installatie bleek dat het niet de juiste birdblockers waren die u in gedachte had. Van beide kanten is de communicatie niet duidelijk verlopen. Er is dus een misverstand ontstaan over de aangeboden birdblockers. Onze excuses hiervoor! We hebben u hiervoor inmiddels ook al gecompenseerd. We zullen uw terugkoppeling intern meenemen, zodat wij onze communicatie in de toekomst kunnen verbeteren richting onze klanten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 1/5