Theo

Op 24 okt kreeg ik een mail waarin stond dat binnen 14 dagen contact opgenomen zou worden voor maken afspraak plaatsen zonnepanelen. Tot op heden geen telefoontje gehad voor maken van die afspraak.

Probleem is ook dat het legplan niet klopt. De panelen op plat dak aan de kant van de gevel zouden op een verhoging komen te staan ivm met een verhoging die op het dak zit. Echter is dit op legplan niet te zien. Heb gebeld en ik zou terug gebeld worden door een uitvoerder om een afspraak te maken om te komen kijken of dat zo wel mogelijk was. Dat was afgelopen donderdag 14 Nov, tot nu toe geen telefoontje gehad voor maken van die afspraak.

Ook is de vergunning nog niet rond, zal zeer waarschijnlijk opnieuw aangevraagd moeten worden als zou blijken dat 1 of 2 panelen niet geplaatst kunnen worden of dat de hoogte van panelen hoger is dan aangegeven staat op huidige legplan.

Ik vindt de communicatie met Volta Solar zeer stroef, op emails wordt helemaal niet gereageerd, zelfs geen ontvangstbevestiging. Terugbel afspraken worden niet nagekomen. Op berichten via messenger reageert men veelal pas na 2-3 dagen.

IK heb eerlijk gezegd de hoop al een beetje opgegeven dat ik dit jaar nog zonnepanelen op dak heb liggen. Zeker gezien de slechte communicatie vanuit de kant van Volta Solar.

nvt

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

nvt

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 2/5