Nico Kleijnen

Zie klacht d.d. 21-10-2019.

De dienstverlening van Volta Solar heeft in mijn geval zeer te wensen overgelaten, nl:

Na een prettig verkoopgesprek waarin mij "totaal-ontzorging", "afspraak = afspraak", "vakkundige montage" en "aandacht voor de klant" werd beloofd ben ik van de ene teleurstelling in de andere terechtgekomen.
Ik zal de uitgebreide details besparen maar laat ik de "hoogtepunten" met delen:

- het installatieteam kwam om 14:00 uur i.p.v. de door u aangekondigde 08:00 - 09:00
- bij binnenkomst via de achterdeur (aanbellen deden de heren niet aan) werd me al medegedeeld dat ze de installatie niet werkend konden opleveren. Hun vader was namelijk ziek en dat was normaal gesproken degene die in noodgevallen (ongecertificeerd) de electra voor zijn rekening nam. Maar vandaag konden de heren dat niet doen.
- navraag bij Volta leerde dat het diezelfde dag ook niet meer zou lukken
- de heren waren bot en lomp, niet representatief en op het randje van onbeleefd
- rommel en vlekken in de traphal, boren zonder stofzuiger, etc
- een nieuwe afspraak was snel gepland echter helaas kwamen de heren monteurs op de afgesproken dag niet opdagen
- weer een nieuwe afspraak gemaakt maar de monteurs kwamen op het verkeerde dagdeel
- daarna weer met de planning gebeld en opnieuw mijn ongenoegen geuit en een nieuwe afspraak voor gepland.
- Wat blijkt: de monteurs zijn weer niet komen opdagen.

Ik heb een klacht ingediend via de officiele weg en ben in afwachting van Volta Solar's reactie. Hopelijk wordt deze ditmaal wel accuraat opgepakt en serieus genomen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5