Ramón Roumans

Traject offerte: zeer amateuristische binnendienst (advies. Berekeningen); gelukkig was er buitendienst John.
Traject installatie: zoals overeengekomen. Traject after service: uw bereikbaarheid tel is ontoereikend (geen wachtrij, weekeinde). Email veel te langzaam (dagen!!).
Nakomen van Uw marketing beloftes: uw klant voelt zich wel alleen gelaten. Dat is spijtig.

Samenvattend oordeel: uw proactieve meedenken met de klant is onderhevig aan grote kwaliteitsinjecties, te beginnen bij uw management om uw medewerkers aan de front te voorzien met meer middelen om uw (toekomstige) klanten te ondersteunen. De rest volgt dan zelf.
Beste groet,

Zie vorig commentaarveld.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Het proactieve en duidelijke handelen van uw buitendienst medewerker John.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk dank voor uw tip! Wij nemen uw suggestie mee om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Wij danken u voor uw vertrouwen en wensen u veel zonuren toe

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 1.5/5