RW

Het streven naar meer gebruik van zonnepanelen onderschrijven wij. Daarom ook onze keuze om het aantal panelen fors uit te breiden; daarbij gekozen voor Volta Solar mn op grond de te aldaar verwachte kennis en ervaring.
Kennis is er wel maar we kregen toch tijdens het hele proces van aanschaf regelmatig het idee dat verkoop cq omzet het belangrijkste was.
Uiteindelijk hebben we tot aanschaf van extra zonnepanelen besloten maar het hele traject liep verre van vlekkeloos:
- offertes waren onoverzichtelijk en sloten weinig aan op onze aangegeven(!) wensen
- levering duurde maandenlang (zou enkele weken zijn)
- onze waarschuwingen (vooraf!) vwb de reeds aanwezige infrastructuur (leidingen, afvoerkanalen etc) werden genegeerd
- het gevolg waren verrassingen tijdens de montage, hetgeen de plaatsing vertraagde, onnodig naar onze menig
- plaatsing ging in stappen (zou in één keer worden afgehandeld)
- afspraken werden niet nagekomen, monteurs verschenen niet op afgesproken dagen (laat staan op de afgesproken tijd)
- pakketten waren niet volledig, montagemateriaal incompleet
- voortdurend onderlinge communicatiefouten
Het hele traject heeft naar ons idee(?) wel een (hopelijk, of moeten we daar nu ook over twijfelen?) kwalitatief goed systeem voor zonne-energie opgeleverd maar het ging bepaald niet over rozen. Het werd allemaal vooraf véél rooskleuriger voorgesteld.
Wees voorbereid en gewaarschuwd...

Zie boven; het heeft veelvuldig onze interventie gevergd; steeds weer bellen ('u wordt teruggebeld' => geen reactie => weer gebeld etc etc). Dagen cq tijden vrijgehouden voor (stappen in) de montage; monteur(s) verschenen later of zelfs niet; regelmatig moesten wij medewerkers steeds weer attenderen op hetgeen op ons wensenlijstje stond en -na aanschaf- op de geaccordeerde offerte...

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Tja, ehhhhh ??

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Spijtig om te horen dat u het voortraject niet als prettig hebt ervaren. Het is altijd vervelend als dingen anders lopen dan uw verwachtingen. Wij nemen uw reactie vanzelfsprekend mee om onze dienstverlening te verbeteren. Wij danken u voor uw vertrouwen en wensen u veel zonuren toe !

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 1.5/5