Tineke Gruppelaar

In de mail staat dat ik zonnepanelen heb van Volta Solar, dit is niet waar. Ik heb 3 keer een nieuwe offerte gekregen omdat de panelen steeds anders moesten (1e offerte lagen de panelen gewoon op het verkeerde dakkant qua richting,het was dat ik zelf nog onderzoek gedaan had en dus aangaf dat een andere kant veel meer op zou leveren) , bij de dakinspectie was alles goed maar tijdens de installatie kreeg ik te horen dat mijn dak in te slechte staat was. Dit hadden ze tijdens de dakinspectie gemist en daar heb je dan een dag vrij voor gepakt. Daarna verschillende beloftes gedaan door de installateurs en mijn casemanager die niet nagekomen zijn. Op mijn laatste email richting mijn casemanager met de vraag om stand van zaken en dat ik graag een klacht wilde indienen, heb ik nooit een reactie gekregen. Erg klantonvriendelijk voor het feit dat op veel fronten fouten zijn gemaakt bij Voltar.

Zie hierboven. Foute offerte moeten corrigeren en nakijken, meerdere keren moeten nabellen wanneer er nou eindelijk een dakinspectie zou plaatsvinden, daarna moeten nabellen voor de installatie. Na het slecht bevinden van het dak meerdere keren contact gehad met casemanager zonder goede uitkomst en de laatste keer zonder een reactie zelfs.

Elke persoon die kwam was het ook niet met de vorige persoon van Volta eens. Ze begrepen mijn file op de tablet ook vaak niet. Veel miscommunicatie onderling. Dus veel moeten uitleggen en dus ook zelf steeds andere informatie krijgen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

Niets

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5