Monique Kentstra

De eerste afspraak was op 30 mei. De afspraak was tussen 7 en 8 uur. Om half 9 was er nog niemand en ging ik maar bellen. Ik had alleen het telefoonnummer van de offertemaker maar die verbond mij door met de planning. Zij vertelde mij dat ze contact zouden opnemen met de monteur. Deze belde mij om zich te verontschuldigen dat hij mij niet op de hoogte had gebracht dat er nog een klant voor mij was. Hij zou er om 11:00 uur zijn. Om 12:00 uur nog niemand maar ik had nu het nummer van de monteur. Dus die maar even gebeld. Het was iets uitgelopen en nu stond hij in de file. Om 13:30 waren ze dan eindelijk gearriveerd. Ze konden het werk natuurlijk niet afkrijgen en moesten daarom nog een keer terug komen. 7 juni hadden ze wel tijd hiervoor. Ze zouden om 8:00 uur komen. Dinsdag 5 juni wordt ik gegebeld door de planning dat er een vervolgafspaak geregeld moet worden. Ik zeg dat ik dat al geregeld had en dat ze donderdag zouden komen. Ze zouden me hierover terug bellen. Toen werd ik gebeld dat de monteurs bij een andere vrouw waren ingepland en die kon absoluut niet schuiven. Het lot was op mij gevallen en ik moest maar weer een nieuwe afspraak maken. Woensdag 13 juni tussen 12:00 en 13:00 uur zouden ze komen, Ik vraag nog of ze het werk dan afkrijgen en dat werd bevestigend beantwoord. 13 juni om 13:30 is er nog niemand dus ga ik maar weer bellen. Er was een monteur ziek geworden en ze zochten uit of het niet op zaterdag gedaan kon worden daarom hadden ze mij niet gebeld. Mij ontgaat deze logica maar dat zal wel aan mij liggen (je laat klanten natuurlijk voor niets wachten). Ze zouden mij die dag terug bellen of het dan zaterdag kon. Ik wordt niet terug gebeld dus bel ik donderdag zelf maar weer. Ik hoor daar dat ze in vergadering zijn over het al dan niet zaterdag afmaken van het karwei. Ik zal zeker worden terug gebeld als de veragadering is afgelopen. Uiteraard wordt ik weer niet terug gebeld en bel ik vrijdag zelf maar weer. Toen hoorde ik dat de montuers ontslagen waren omdat ze afspraken niet nakomen. Ik snap het niet want ik vind ze prima binnen jullie bedrijf passen waar het niet nakomen van afspraken beleid is.
Donderdag 28 juni (bijna een maand naar de eerste installatie) zijn ze het werk komen afmaken. Ze moesten ook nog de dag daarna terug komen omdat de kit hard was geworden en daarom de gaten die geamaakt waren niet gedicht konden worden. Maar toen was het eindelijk klaar.
Ik hoop dat u het mij niet kwalijk neem dat na het lezen van dit verhaal alle vrienden heb gewaarschuwd voor uw bedrijf. Als ze geen 4 verlofdagen willen opnemen voor het krijgen van zonnepannelen dat ze u niet moeten benaderen.

Zie bovenstaand verhaal.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Verwachtte opbrengst/rendement, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

de laatste installatiedag

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 1/5