Verkopen kunnen ze wel maar installeren was slecht laat eerst iemand komen met advies en uitleggen wat ze precies gaan doen

Bedrading langs de buitenkant op de muur terwijl verkopers vertellen lossen we op ja hun manier want je kan ze niet meer weg sturen kost geld huis was een rotzooi in huis want ze moesten kruip ruimte in ook kort sluiting alles eruit

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

De prijs

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Bedankt voor uw reactie! Spijtig om te horen dat u het traject niet als prettig hebt ervaren. Het is altijd vervelend als dingen anders lopen dan uw verwachtingen. Wij stemmen op de dag van montage altijd het kabeltraject af met de klant. Soms zijn er meerdere oplossingen voorhanden. Soms niet. Zodoende is er gekozen om het kabeltraject aan de achterzijde van uw woning parallel aan de regenpijp te laten lopen. De factuur van uw netwerkbeheerder is reeds bij ons aangeleverd en wordt netjes voor u voldaan.

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 2/5