Afspraken nakomen en niet zelf regels verzinnen of totaal buitenproportionele bedragen vragen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Zeer slechte service en afspraken niet nakomen. nu na 9 jaar wil ik ventilatie contract afkopen. Dit zou volgens de adviseur welke mij in 2015 van advies heeft voorzien geen probleem zijn. nu 9 jaar na datum telt Volta zich nog 27 euro restwaarde en 75 euro administratiekosten welke ook geen probleem zijn dit staat ook in de voorwaarden. ben wel verplicht om vervolgens als ik het toestel koop nog 3 jaar een onderhoudsabonnement af te sluiten en dat was niet afgesproken. Dus ik denk laat ik het toestel weghalen want contract is al 4 jaar maandelijks opzegbaar, dat kan zegt Volta. dat kost u dan 199 euro om ventilatie box te verwijderen en 75 euro administratiekosten. het weghalen van de box is letterlijk 5 a 10 minuten werk 4 schroeven losdraaien, stekker uittrekken, 2 slangen loskoppelen en 2 afstandsbedieningen meenemen. Het ergste is dat men nu zegt dat ik verplicht een onderhoudscontract moet pakken en dat is nooit afgesproken. Ik denk dat dit een gevalletje rechtsbijstand wordt want tot nu nu toe geen reactie op mijn klacht.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van ventilatie? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

niets Nooit meer Volta Limburg voor mij

Score voor Volta Limburg Ventilatie: 0.5/5