Zie bovenstaand verhaal.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?
De ketel zelf en de montage is goed. Niets op aan te merken. Voorafgaand ligt het probleem.
De monteurs spreken elkaar tegen als het op onderhoud aan komt. Zo zouden er normaliter vele onderdelen worden vervangen in een ketel na een blikseminslag, omdat het dan een verzekeringskwestie is. Dit is echter niet gebeurd, waardoor enkele weken later een nieuwe ketel het advies was gezien het onderhoud teveel geld zou gaan kosten gezien de leeftijd van de ketel. Het was nu niet langer declarabel. Een grove en dure fout als je het mij vraagt.
Daar wordt er door de adviseur niet voldoende genoteerd wat we met elkaar besproken hadden in een gesprek alvorens hij de offerte toestuurde, blijkend uit het feit dat er tot 2x toe een foutieve offerte mijn kant uit kwam. Ook werd er 0 rekening gehouden met het feit dat er een fout is gemaakt aan hun kant en was er geen flexibiliteit in prijsstelling. Wanneer ik met onderbouwing aangaf iets niet volledig te begrijpen, dan werd het afgedaan met 'ik snap dat wel'... Waar je als klant natuurlijk niets mee kunt of aan hebt.
Door bovenstaande duidelijk getwijfeld om de ketel elders te bestellen en te laten plaatsen. Maar door de 24/7 service bij volta Limburg en het snelle reageren na de blikseminslag toch het voordeel van de twijfel gegeven.
Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden
Alles-in-1-pakket(aanschaf en installatie), Snelheid en levering
Wat viel u in positieve zin op?
Hoe de installateur zijn tijd nam om de bestaande installatie om te bouwen naar een nettere en betere installatie.