De snelle manier waarop Volta alles regelde en oploste.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Volta levert snel. Jammer genoeg ging er vanalles mis. Niet alle onderdelen waren geleverd aan het externe installatiebedrijf. De monteur die geen uitleg gaf en niet wist wat er precies geïnstalleerd moest worden. Zelf hier achteraan moeten gaan omdat een CO2 melder niet geleverd was aan het installatie bedrijf. Volta stuurde direct hun eigen monteurs om dit oplossen, helaas bleek dat uiteindelijk ook niet het goede onderdeel. Na een aantal weken bleek dat de externe monteur zijn werk ook niet goed gedaan had en zodra de ketel zijn werk begon te doen kregen we een lekkage. Na de installatie kwam ik er achter dat de verkeerde CO2 melder was geleverd. Snel opgelost door hele vriendelijke monteurs waar ik uiteindelijk een uitgebreide uitleg over de Nest kreeg.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie), Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid van levering

Wat viel u in positieve zin op?

Externe installateur wist niets, legde nauwelijks iets uit. Na een week uitgebreide uitleg gekregen van monteurs van Volta zelf.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Hartelijk bedankt voor uw reactie.
De ongemakken die u heeft ervaren hebben wij met u besproken en in onze organisatie kenbaar gemaakt.
We zullen uw informatie/ suggestie meenemen om onze dienstverlening te optimaliseren.

Score voor Volta Limburg CV-ketels: 2/5