De activiteit
Service

Els

Top dag gehad, zeker een aanrader!

Het reserveren ging makkelijk en er werd in de mail ook meegedacht om onze wensen tot een goed einde te brengen. Parkeerterrein is makkelijk te vinden en gratis. Wat wij als rokers fijn vonden is dat je voor de ingang picknickbanken hebt om lekker van de zon te genieten. Op het terras waar de vliegtuigen staan is het niet toegestaan om te roken werd ons verteld, lijkt me ook logisch. Het buitenterras, waar de vliegtuigen staan, heeft grote zitbanken en tafels, hier kunnen veel mensen zitten. Dat vonden wij erg prettig dat je niet op elkaars lip zit. In de hangaar kun je ook zitten op stoelen, al was het wat koud toen wij er waren. Het ontvangst door Frans was erg aangenaam, we voelden ons meteen thuis en wat hebben we gelachen. Wouter onze piloot is een reus en reuze aardig, gaf veel informatie en mede daardoor hebben we meteen 15 minuten bijgeboekt. De koffieautomaat had wat kuren, maar dat werd door het personeel direct opgelost. Onze kleinzoon wil later piloot worden, Wouter dacht mee en gaf nog meer informatie. De oudere man die achteraan stond was wat stil en had volgens ons geen functie. We kijken of we in de zomer met mooi weer nog een keer terugkomen, want wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Bereikbaarheid telefoon

Score voor VliegExperience.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Soort activiteit/ arrangement: Rondvlucht en zelf vliegen