De activiteit
Service

Salina

Ik had mijn vriend een rondvlucht cadeau gegeven. Toen we datum wilde boeken was eerst steeds amper plek. De afspraak heeft 3 keer verzet moeten worden (ze belde echt op het laatste moment af). Vervolgens kwamen we daar vandaag aan en stond er echt een hork van een vent achter de balie. Ik was mijn mondkapje verloren en mocht niet even snel door de ruimte lopen om buiten mijn vriend te zien vertrekken. Prima, maar de toon waarop hij dat zei was echt onbeschoft. Mijn vriend moest nog even naar het toilet voor het de lucht in ging. Ook dit mocht niet van die hork. Hij zei: plas maar lekker tegen een boom aan. Vervolgens betaal je ik weet niet hoeveel geld voor zo’n rondvlucht en staat op internet: 10 min uitleg over hoe het vliegtuig werkt. Deze uitleg heeft mijn vriend niet gehad. Prima, maar zet dat dan ook niet op internet. Ook stond erop internet 20,- weekendtoeslag betalen. Moest mijn vriend 30 euro betalen. Kennelijk was de overige 10 euro corona belasting en brandstof. Kan iemand mij vertellen waarom er corona belasting betaald moet worden? We hebben 100 keer over en weer moeten bellen en mailen omdat er steeds geen plek was of het werd last minuut afgezegd met gebrekkige mail teksten. Nu kon mijn vriend bij aanvang even niet meer vinden waar hij de vliegticket had. Overigens had hij genoeg bewijs aan papier en mailtjes mee. WEER die hork achter de Bali zegt meteen: dan kan je niet vliegen. M’n vriend werd nu ondertussen een beetje boos waardoor die man (oh nee hork) uiteindelijk ging uitzoeken (2 tellen werk) of hij inderdaad een ticket had. Als laatst wil ik ook nog even zeggen dat hij ontzettend onvriendelijk is tegen zijn personeel. er werkt een jongen van jaar of 18 en die liep hij ook af te kafferen. Bah wat kan ik slecht tegen dat soort mensen.

De piloot was vriendelijk

Ontsla die man achter de Bali

Score voor VliegExperience.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Soort activiteit/ arrangement: Rondvlucht