Harriet vd Struijk

Verschrikkelijke ervraing. Bij aankomst dienden wij onze sleutels in te leveren. Het terrein stond vol. Geld terug gevraagd maar dat kregen we niet terug. Volgens de behandelaar van onze mail staat het op verschillende plaatsen op de site aangefeven dat je je sleutels dient in te leveren. Dit betekent volgens deze persoon hetzelfde als verplicht dleutels inleveren. Auto's staan propvol op elkaar. Vies receptie gebouw.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Harriet,
Vervelend dat u er zo over denkt. Het staat toch echt op meerdere plekken duidelijk aangegeven, zoals we u ook al hebben verteld via de mail. Daarnaast werken wij met annuleringsvoorwaarden, waarbij u niet meer kunt annuleren en uw geld kunt terugkrijgen als de parkeertermijn al is ingegaan. Wij hebben contractuele afspraken met de parkings en hier kunnen wij niet vanaf wijken natuurlijk.
We raden u aan om de volgende keer een parking te kiezen waar bij vermeldt staat 'sleutel behoud' of 'sleutel behouden'. Deze termen geven aan dat u inderdaad uw autosleutel mee mag nemen op reis. Wanneer er staat 'sleutel inleveren' dan betekent dit dat u uw sleutel moet inleveren bij de parkeeraanbieder. Veel duidelijker kunnen we het helaas niet aangeven.
Vliegen en Parkeren - Klantenservice

Score voor Vliegen en Parkeren: 0.5/5