Georges Vandewattyne

We reserveerden een maand op voorhand en toen we op 5 april toekwamen om 3u in de morgen bleek er geen plaats voor onze wagen, niettegenstaande de reservatie. De valet zei ons naar de buurparking te gaan, maar daar was ook reservatie nodig. Veel tijd hadden we niet om ons te bedenken, want we moesten onze vlucht halen. Dan maar de parking aan de luchthaven zelf genomen (133 euro voor 10 dagen tegenover 53 euro waarvoor we hadden gereserveerd. De valet beweerde dat we een mail hadden gekregen, maar dit klopte niet. Ook enkele wagens na ons hadden hetzelfde probleem. We kregen evenwel ons geld terug (dat is nogal wiedes), maar van enige compensatie geen sprake. Als wij laattijdig annuleren verliezen we ons geld - maar als PARK AND GO zelfs nog voortijdig annuleert, dan gaat dit zomaar. We haalden gelukkig nog nipt onze vlucht. Vanwege PARK AND GO kregen we niks van excuses. Mij zullen ze daar niet meer zien, tenzij ze me een schadevergoeding geven (en dit moet geen korting zijn op hun parkeerplaats - want zulke toeren wens ik niemand toe.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Georges,
Bedankt voor het achterlaten van een review over uw ervaring met Park and Go Brussel.
Wij betreuren het zeer dat dit zo gelopen is. Park and Go heeft zonder ons vooraf te informeren klanten geweigerd, daar zij volgeboekt zouden zijn.
Nadat wij van klanten hebben gehoord dat dit gebeurde, hebben we de aanbieder direct van onze website gehaald. Zo voorkomen we dergelijke vervelende gebeurtenissen. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ontstane situatie.
Omdat wij afhankelijk zijn van de parkeeraanbieder om de parkeerdienst aan te bieden, kunnen wij helaas niet meer doen dan de reserveringskosten voor u vergoeden. Meer informatie hierover vindt u terug in onze algemene voorwaarden.
Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen we dit graag.
Vliegen & Parkeren - Klantenservice

Score voor Vliegen en Parkeren: 0.5/5