Hans

Onze ervaring gaat eigenlijk over Aeropark in Charleroi, waarbij we door het veel te lange wachten op ons vervoer, alhoewel we ruimschoots op tijd waren, onze vlucht gemist hebben, met alle gevolgen vandien. Extra kosten voor omboeken vlucht, extra overnachting, een dag verlies van ons reeds geboekte hotel en een nieuwe huurwagen mogen vastleggen. Volgende keer laten we ons naar de luchthaven voeren. Van ons krijgen ze geen cent meer.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemiddag,
Allereerst wil ik u onze oprechte excuses aanbieden voor de ontstane situatie. Wat vervelend om te horen!

Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via info@vliegenenparkeren.nl en hierbij het verhaal nogmaals willen delen, inclusief uw reserveringsnummer? Hiermee kunnen wij uw reservering terugvinden (die we op basis van uw e-mail niet kunnen vinden) en u wellicht verder helpen.
Zodra wij alle benodigde informatie hebben ontvangen kunnen wij contact opnemen met de parking en alles verder bespreken.

Nogmaals onze excuses dat uw parkeerervaring zo verlopen is. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.
Vliegen en Parkeren

Score voor Vliegen en Parkeren: 0.5/5