Snel, kort en over zichtelijk.

Herman jacobs

Super gemakkelijk

Gemakkelijk en snel

M. Herwig

Reserveren is simpel en vlug voor elkaar. Top app,

Naat

Het online reserveren ging makkelijk. Hele klantvriendelijke chauffeur die de ongemakken vanwege onduidelijkheden bij aankomst in de parking wist goed te maken. Zou ze aanbevelen ondanks dat het we... Het online reserveren ging makkelijk. Hele klantvriendelijke chauffeur die de ongemakken vanwege onduidelijkheden bij aankomst in de parking wist goed te maken. Zou ze aanbevelen ondanks dat het we een half uur in een stilstaand busje in donkere parking zaten te wachten op een chauffeur

90% duidelijk en goed.
90% duidelijk en goed.
1 Opmerking: Een gereserveerde huurauto parkeren zonder details over merk, kenteken en kleur...? Ik heb dus maar gewoon overal huurauto ingevuld. Kennelijk is dat goed gegaan. Hoop dat ik er op 29 Aug in kan en op 30 Aug er weer uit.

Wim de Koning

Op zich ging de reservering goed. Bij het invullen van de maand en dag van vertrek en weer terug voor aankomst lukte het niet Bij de betaling bleef de site lang hangen. Op een gegeven moment kregen... Op zich ging de reservering goed. Bij het invullen van de maand en dag van vertrek en weer terug voor aankomst lukte het niet Bij de betaling bleef de site lang hangen. Op een gegeven moment kregen we een melding dat het gelukt was. Krijg ik nog een QR-code of iets van bewijs om het parkeerterrein op te komen.