Kwaliteit van de vis

Muriël van Mierlo-Schoenmakers

Ik heb al een aantal jaren ervaring met vis-winkel-online en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de Oosterscheldekreeften. In het verleden regelde ik mijn bestelling rechtstreeks per mail en kon ik zo de mijn wensen en het tijdstip van levering goed afstemmen. Ditmaal heb ik mijn bestelling via de website geplaatst en was die afstemming er niet. Ik had 6 kreeften besteld voor zaterdag, met het idee die zaterdagavond met mijn gasten te eten, maar helaas werden de kreeften pas om 20:00u bezorgd en had ik inmiddels al een ander gerecht bereid. Mijn gasten moesten namelijk ook weer voor de avondklok thuis zijn. Gelukkig heb ik op zondag andere gasten heel blij kunnen maken met een onverwacht kreeftendiner, maar vind de bezorging op zaterdagavond om 20:00 wel vervelend en zeker onverwacht.

De persoonlijke felicitatie van Chris. Erg leuk dat hij nog weet dat ik in deze tijd jarig ben!

Zie hierboven. Als ik voor zaterdag kreeft bestel, verwacht ik niet dat deze pas zaterdagavond om 20:00u bezorgd wordt.

Reactie Vis-winkel-online.nl:

Hartelijk dank voor de review! Ondertussen contact gehad en met de vervoerder gesproken.

Score voor Vis-winkel-online.nl: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: