Verthus

Eens maar nooit weer!
Via BOL.COM een badmat besteld bij dit bedrijf. Bij openen van de verpakking zaten in de mat twee gaatjes in. Mat retour gezonden met verzoek een nieuwe mat of het geld terug! Het bedrijf zei dat de "verantwoordelijke" van hun bedrijf voor de verzending had geconstateerd dat er bij verzending geen gaatjes inzaten... Klant wordt niet geloofd! Tuurlijk doen we dit niet zelf...
Om een lang verhaal kort te maken: geld niet teruggestort en het teruggestuurde matje is nooit weer naar ons toegezonden...
Heb een klacht via BOL.COM ingediend en deze heeft mij een bevredigende oplossing aangeboden. Hulde voor BOL.COM.

Bestelling werd zeer snel geleverd, maar de service naar de klant toe is waardeloos!

Geloof ook eens een keer een klant als deze iets retour stuurt. Niet iedere klant bedondert de boel. Ook een bedrijf kan een keer een fout maken of "de verantwoordelijke" een slechte dag hebben.

Reactie Verthus:

Elk artikel dat bij ons vertrekt wordt nagezien op zichtbare gebreken.
Wanneer het bij aankomst van de klant dan toch beschadigd blijkt, nemen wij onze verantwoordelijkheid op.
Bij verkoop via onze eigen webshop zoeken we samen met de klant naar de beste oplossing.
Bij verkoop via marktplaats Bol.com is het gangbaar dat Bol.com tussenkomt in dergelijke situaties.
Jammer genoeg was onze communicatie hierover niet voldoende duidelijk. We passen dan ook onze manier van communiceren aan om een gelijkaardige negatieve ervaring in de toekomst te vermijden.

Score voor Verthus: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
California badmat 60x60