Kwaliteit vertaling

Maas en Hofstad BV

Na toch niet zo fijn contact met de klantenservice nadat de vertalingen geleverd waren voor de nieuwe vertalingen overgestapt naar een ander vertaalbureau.Dat werd aanzienlijk professioneler aangepakt dan bij Perfect,vertalingen in PDF en niet in Word,gemerkt en gestempeld.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Om te beginnen zou ik zeggen,blijf correct tegen je klanten

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste Lajla,
Vervelend om te horen dat uw ervaring met ons, achteraf gezien, niet prettig is bevonden. Deze reactie hadden wij niet verwacht, gezien u vooraf en tijdens het vertaalproces juist had aangegeven zo blij te zijn met de service. Wij hebben voorafgaand aan de vertaling met u afgesproken dat wij de vertaling van de PDF in een Word bestand zouden leveren, gezien u geen beëdigde vertaling wenste (PDF met stempels). Dit vond u prima. Wij hebben dit nog benadrukt in de offerte, en ook toen was dit akkoord voor u.
Tijdens en nadat wij de documenten hebben geleverd, was u nog steeds blij met het geleverde werk. Dit sloeg echter om, omdat u erachter kwam dat u een document was vergeten naar ons door te sturen. Toen wij gelijk contact met u hebben opgenomen om deze vertaling nog op korte termijn te realiseren, was u daar heel tevreden over. Echter, toen u een offerte van ons kreeg voor het vergeten document, vond u ineens dat wij niet klantvriendelijk waren. U had verwacht dat wij de vertaling gratis voor u gingen uitvoeren, omdat u het vergeten was. Er was op geen enkele wijze meer met u te communiceren, en u wilde ook abrupt niet meer ingaan op onze pogingen tot overeenstemming te komen. Vanaf dat moment vond u alles waar u in eerste instantie blij mee was, heel onprofessioneel.
Dit is natuurlijk erg jammer om te horen, gezien wij ons niet bewust waren dat er verwacht werd dat ons bedrijf gratis werk zou moeten uitvoeren. Zoals wij hebben aangegeven, kunt u altijd nog contact met ons opnemen. Wij willen altijd meedenken en onze klanten zo goed mogelijk helpen.
Team Vertaalbureau Perfect

Score voor Vertaalbureau Perfect: 1.5/5