Dani

Snelle levering. Ik heb kunst teennagels en nagelijm besteld bij Veronica, omdat dat de enige site was die ook nagelijm had. Bij het afrekenen zag ik dat ik ook een nagellijm kado kreeg. Ik heb mijn bestelde nagellijm eraf gehaald en afgerekend. Bij levering zat er geen nagellijm bij maar een zakje glitters. Na wat over en weer gemail hierover helaas nog steeds geen nagellijm. Omdat ik de verzendkosten nogal hoog vindt niet alsnog besteld. Jammer!

Beschrijf hier uw ervaring

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw beoordeling, we gebruiken uw beoordeling om onze producten en diensten te blijven verbeteren!
In uw bericht laat u ons weten, dat u jammer vindt een nagellijm niet te hebben ontvangen bij uw bestelling. We hebben uiteraard contact met u gehad en het volgende uitgelegd:
' Op onze pagina met de overzicht van de beschikbare gratis cadeaus staat vermeld dat het GRATIS cadeau kan worden gekozen bij het aankoopbedrag vanaf 5 euro. Het is dan ook correct dat indien het bedrag in de winkelwagen < 5 € bedraagt dat u een GRATIS cadeau kunt kiezen.
Door het verwijderen van het tweede product was het bedrag echter < 5€ en is geen vrije keuze van GRATIS cadeau mogelijk. Op deze wijze werkt ons systeem en daar kunnen we helaas niets aan veranderen.
We concluderen dan ook dat uw bestelling correct is afgehandeld. Jammer, dat u na onze uitgebreide uitleg en correspondentie alsnog geen begrip kunt tonen voor deze kwestie.
We vinden het belangrijk, dat onze klanten tevreden zijn en zijn u graag van dienst. Twijfel nooit om contact met ons op te nemen als u vragen heeft. U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS

Score voor Veronicanailproducts.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja