Joyce

Behandeling niet goed

Staan niet open voor gesprek als je niet tevreden ben

Reactie Velvet Clinics:

Beste Joyce,
Vervelend om te horen dat je het zo ervaren hebt. Wij proberen altijd uit alle macht om de beleving voor al onze cliënten zo optimaal mogelijk te krijgen en staan ook zeker open voor kritiek wanneer iemand een mindere ervaring heeft.
In de afgelopen vijf jaar ben je meermaals bij ons behandeld en altijd weer bij ons teruggekomen. Bij elke behandeling probeer ik een behandelplan met je op te stellen dat past in je budget en waarbij je een zo goed mogelijk resultaat kan verwachten. Bij de laatste afspraak heb ik je ook uitgelegd dat er soms meerdere stappen benodigd zijn om het gewenste resultaat te bereiken en dat een enkele behandeling niet meteen het perfecte resultaat zou kunnen geven. Je bent bij mij op controle geweest en daar bleek het resultaat al erg goed te zijn, echter had je liever gezien dat de fronslijn nog iets meer verdwenen zou zijn. Ik heb daarop ook aangegeven dat dit mogelijk is als je de behandeling voorlopig even goed bij zou houden en de huid verder de kans geeft om verder te herstellen.
Als mijn geleverde resultaten met de daarbij uitgebreide uitleg nog niet tot je tevredenheid hebben geleid en je aanleiding geven om een dergelijke review achter te laten, dan mag ik concluderen dat ik zal moeten leren om in de toekomst verwachtingen nog beter te managen om teleurstellingen te voorkomen.
Michiel van de Werd, arts

Score voor Velvet Clinics: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: