Als er staat vermeld "vandaag bestellen morgen thuis" dan verwacht ik echt volgende dag thuis te hebben. Was er ook geen weekend tussen. Gewoon dinsdag besteld en pas zaterdag gekregen. Dan had ik het niet meer nodig.
Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?
Gewoon doen wat beloofd of als dat te moeilijk is door deze tijden dan misschien handig is ook de optie om volgende dag te leveren tijdelijk niet aanbieden.