Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Na de operatie geen goede ervaringen meer gehad, verpleegkundige die zich niet voorstelt en niet luistert. Na het verwijderen van de pleisters heb ik direct gemeld dat ik een ontsteking zag (wit puntje oplitteken) dit werd ontkend. Inmiddels is ervoor de tweede keer een witte pus uit de hechtplek gekomen.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

De medewerkers aan de balie en de rust van de chirurgen

Heeft u verbeterpunten of tips?

Ja. Doen wat je zegt, litteken valt niet in de plooi en staat bijna haaks op mijn kraaienpootjes

Reactie VandenBroecke Kliniek:

Wij betreuren het dat u het zo heeft ervaren. De assistente die de hechtingen bij u heeft verwijderd heeft u gerust proberen te stellen. Er was geen sprake van een ontsteking maar het betrof een normaal genezingsproces. Ook heeft zij u proberen uit te leggen dat het resultaat na 7 dagen nog niet zichtbaar is. Door zwelling kan het lijken dat het litteken zich niet in te plooi of lachrimpeltje bevindt. Daarom plannen wij pas na 6-8 weken een afspraak voor een eindcontrole in. Wij willen u er nogmaals op wijzen nog enige tijd geduld te hebben. Mocht u zich in de tussentijd toch zorgen maken dan bent u uiteraard van harte welkom voor een extra controle.

Score voor VandenBroecke Kliniek: 2/5
Beveelt u de VandenBroecke Kliniek aan? Nee