Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ik ben niet tevreden omdat ik drie maanden met zeer blauwe ogen gelopen heb.
Tijdens de behandeling was het apparaat dat de bloedvaatjes dicht schroeit, defect. En het duurde even voordat er een ander apparaat stond. Zoiets kan natuurlijk altijd gebeuren, maar mijn ervaring was hierdoor niet fijn.
En natuurlijk kan het ook aan mezelf liggen, dat weet ik niet.
Ik wil nog even vermelden dat de verpleegkundige die de arts uiteindelijk assisteerde, niet prettig in de omgang was.
De verpleegkundige die zou assisteren werd op het allerlaatste moment door haar vervangen.
Terwijl de eerste dame me al helemaal op mijn gemak gesteld en me alles uitgelegd had, dat was niet zo fijn.
Nog minder was de ontvangst door haar na een week toen ik voor controle kwam.
Ze gedroeg zich verre van vriendelijk en vroeg me wat ik kwam doen en door wie ik geholpen was en wat ik had laten doen??
Ze herinnerde mij niet meer na 1 week, dat vond ik vreemd.
Buiten dat zou je toch van een privé kliniek verwachten dat ze juist klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan.
En dat ze zich op zijn minst zou inlezen heeft voordat ze me tegemoet treedt?...
Dus deze dame krijgt wat mij betreft een onvoldoende.
En ook al ben ik misschien een uitzondering, ik vind wel dat het vermeld moet worden, dat je er zo gehavend uit kan komen te zien. En wat wel en niet abnormaal is.
Al is het alleen maar ter gemoedsrust van de patient.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Ja, ik ben zeer te spreken over Dr van den Broecke.
Hij heeft me enorm op mijn gemak gesteld, zelfs toen ik avonds laat in het weekend hem contacteerde omdat ik me zorgen maakte om de bloeduitstortingen.
Dat was heel fijn.

Score voor VandenBroecke Kliniek: 3/5