Reviews

9.5 / 10
204 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Hoe vond u de informatie op de website?
6/10
Bent u tevreden over de plastisch chirurg die u behandeld heeft?
8/10
Hoe informatief was het consult?
8/10
Bent u tevreden over de behandeling?
8/10
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
10/10

Janine Gfeller

8/10

Wel een lange wachttijd, ruim 2 maanden. Maar verder keurige en nette ontvangst; erg professioneel, met vriendelijk personeel en uiterst vriendelijke plastisch chirurg.
De ingreep was bij mij persoonlijk wel voelbaar, ondanks verdoving. Bijvoorbeeld het dichtschroeien van de bloedvaatjes en het dichtnaaien van de huid was nogal een venijnig gevoel. Dus was blij dat het voorbij was.
Napijn heb ik echter niet gehad en pijnstilling was gelukkig niet nodig.
Bij de nacontrole na 6 weken, zag het er redelijk goed uit, nog wel hier en daar wat 'wild vlees', en wat vaag blauw op de bovenkant van mijn jukbeenderen. Ik moest 'bio-oil' gaan smeren en arnicazalf voor het vage blauw.
Wellicht ben ik meer littekengevoelig dan iemand anders, volgens dr. Ackerman.
Dus moet ik het de tijd geven. Dat ga ik dan ook maar doen, want op dit moment is het 2 en een halve maand geleden.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Zeer vriendelijke mensen......erg geruststellend en vriendelijk tijdens de behandeling


Score voor VandenBroecke Kliniek: 4/5
Beveelt u de VandenBroecke Kliniek aan? Ja