Mario Rojas

Jammer, maar heel heel slecht.
Ik twee bestellingen gedaan en van al de dingen die ik heb besteld heb ik maar een paar ontvangen.
Ik had alles gekocht met de belofte dat ik alles op vrijdag 5 oktober zou ontvangen of nog eerder. Dat was een voorwaarde want op zaterdag ochtend veel mensen zouden komen en daarvoor had ik alles nodig...
Daarna kreeg ik op dinsdag een email dat er een onderzoek werdt begonnen en dat als uiterste op woensdag alles zou ontvangen. Het is donderdag en nog niets! (geen antwoord, geen produkten)

Verantwoordelijkheid.
Ik mis nog veel dingen (die ik nodig heb)!

Reactie vandenbossportief.nl:

Beste Heer Rojas,
Ik ben het hier totaal niet mee eens, het mes snijdt aan 2-kanten.
Ik heb u altijd te woord gestaan als u vragen had over uw bestelling, zelfs zaterdag-avond om 18:00 nam ik de tijd( tijdens het eten) om u te woord te staan en informatie te geven over uw levering.
Het betrof hier een deellevering van een tafeltennistafel,die we met eigen vervoer hebben geleverd. U had een tafel besteld voor uw gemeente die in onze ogen te licht was van kwaliteit, we hebben toen besloten voor hetzelfde geld een iets zwaardere te leveren, zonder een dankjewel, want we hebben u daarover geïnformeerd. U wilde graag de tafel op tijd hebben en u woont in Limburg en we hadden de zending aangemeld bij u nooit geen reactie terug, en eigenlijk rijden we zonder bevestiging van de klant niet, omdat we de tafel niet door een brievenbus kunnen stoppen. We hebben toch besloten om te rijden vanwege uw urgentie, op ons risico, u was gelukkig thuis. Inzake de pakketlevering van de accessoires de deellevering ging het niet goed, de zending was kwijt, en was te laat bij u, helaas overmacht en vervelend, dat begrijp ik. Uw feedback getuigd niet van een heldere kijk op de zaak, en dat neem ik u kwalijk, daar het eigen transport met de tafeltennistafel prima en zeer klantvriendelijk is gegaan. Realiseer u dat u met zo'n feedback een familie bedrijf pijn kan doen. Ik hoop desondanks op een volgende opdracht om u zo tevreden te stellen, de verzendkosten zijn dan voor ons. Groet: Harjen Wolters-eigenaar!

Score voor vandenbossportief.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Pingpong taffel en veel accesories.