Walter Bos

Hooischuur Alpaca. Levering incompleet en niet conform bouwtekening. Herhaaldelijk contact gehad met bedrijf maar nooit complete levering ontvangen. Is in 4 leveringen gegaan. Toen nog steeds niet alles ontvangen. Gaat uiteindelijk maar om kleine zaken (slotbouten, zelf maar aangeschaft) maar dit moet gewoon bij de levering zitten. Zeker na 3x bellen en mailen. Tekeningen van optie ‘legbak’ bestonden niet eens. Moesten nog gemaakt worden. Formaat van materialen was afwijkend van de tekening. Volgens bedrijf past de afwijking binnen acceptabele marges. Maar meer dan 20% afwijking is geen marge. Dat is een verkeerde levering. Hierdoor waren afmetingen op bouwtekening waardeloos geworden. Overigens kwam de eerste nalevering in een veel te slappe doos waardoor deze helemaal kapot was. Met dank aan de postbezorger is alle inhoud in de doos blijven zitten. Ik betaal veel geld voor dit product en dan verwacht ik dit niet.

Aardige chauffeur.

Leveren conform bouwtekening.

Reactie Van Viegen:

Beste Walter,
Bedankt voor uw review.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze diensten.
Zoals vermeld staan bij onze materiaalpakketten; dat deze pakketten kunnen worden aangekocht door gevaardigde timmermannen, wij kunnen helaas niet in exacte A-Z bouwtekeningen voorzien.
Alle materialen die bij dit pakket hoorden zaten erbij, wij maken geen gebruikt van slotbouten zoals op de foto's te zien is.
Excuses voor de nalevering.
We zien u graag weer terug verschijnen!
Klantenservice van Bouwmaterialen Van Viegen

Score voor Van Viegen: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Hooischuur Alpaca