Tiny Verhoef

4 op maat gemaakte kunststof platen en u-profielen besteld. Profielen zaten niet bij de levering. Moesten dus nagezonden worden. Platen bleken allemaal krassen te hebben en 1 had een deuk. 3 nieuwe gekregen, maar niet op maat gemaakt en in de platen zitten allemaal kleine stukjes kunststof. Was geen verder overleg mogelijk. Chauffeurs zouden de platen in mijn tuin zetten maar allebei de keren was er maar 1 chauffeur...ik moest dus helpen dragen (wil ik best doen maar is erg moeilijk voor mij)

Waar moet ik beginnen. Ga voorzichtiger om met jullie goederen en kijk de leveringen goed na of alles juist geleverd wordt

Reactie Van Viegen:

Beste mevrouw Verhoef,
Ten eerste hartelijk dank voor uw review.
Ten tweede vinden wij het erg jammer dat onze service niet gewaardeerd wordt. Er is namelijk bij het vervoeren van de levering schade gemaakt aan uw product, wat natuurlijk heel vervelend is maar dat kan gebeuren. We hebben binnen 2 werkdagen u nieuwe platen (t.w.v. €300,00) verstuurd en u heeft zelfs de oude mogen houden, die wel degelijk voor een ander doeleind gebruikt konden worden.
Helaas zijn onze collega's bij de 2e zending vergeten de platen op uw verzoek af te korten in de breedte. Dit is een service van ons die wij kosteloos aan onze klanten aanbieden.
Jammer dat hier zo op gereageerd wordt en zelfs een advocaat voor wordt ingeschakeld die vergoeding eist.
Mocht u in de toekomst nog iets willen bestellen zien wij deze uiteraard graag tegemoet!
klanten service Handels onderneming Van Viegen B.V.

Score voor Van Viegen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
polycarbonaat platen