Leo Foesenek

Ik had op 26 Januari jl. samen met mijn zus een driedaags reisje geboekt naar Disneyland Paris, bij de boeking was uitdrukkelijke gevraagd om twee eenpersoonskamers.
Bij de bevestiging bleek dat er een twee persoonskamer voor ons geserveerd was. Omdat wij dit niet wilde, heb ik toen op 29 Januari 2024 telefonische deze reis geannuleerd, hierbij had ik nog de vraag gesteld 'of dit volstond om op deze wijze te annuleren'', kreeg als antwoord 'dat ze dit direct in orde zou maken'' Wat schets mij verbazing na een maand, krijg ik een memo om op tijd te betalen! Klantenservice gebeld, na achtminuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik verbinding met een mevrouw die allerminst klantvriendelijk over kwam. Nadat ik haar het hele verhaal had uit gelegd, kwam ze tot de conclusie , dat ik te laat geannuleerd had en dat ik een annulering factuur ga ontvangen. Het argument dat er na mijn telefoontje van 29 Januari 2024, niet adequaat gehandeld is , stuitte op veel onbegrip . De annuleringsfactuur van €148.70 is reeds overgemaakt , dit om verdere incasso kosten te besparen.
Conclusie , annuleer altijd via een mail , anders is het jouw woord tegen het hunnen .

Sterke punten tijdens de reis?

N.V.T.

Score voor Van Nood Reizen: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Welke bestemming bezocht?: N.V.T.