Marleen Treur, Adviseur Portefeuillemanagement

Deze training heeft mij zoveel meer gegeven dan ik had verwacht. Ik kan prima communiceren, meerdere collega's snapten niet (direct) dat ik de KIG training wilde volgen. "Jij praat zo makkelijk, je staat er heel zeker". En inderdaad van buiten klopt dat wel. Maar voor elke presentatie of voor elk gesprek met een onbekende had ik te veel spanning en stress of ik het wel kon. Dus bereidde ik me altijd voor op alle mogelijke scenario's. En dat wilde ik niet meer. Ik wilde comfort in mijn presentaties en gesprekken. Dat wat anderen al zagen, wil ik ook 'voelen'!
En dat comfort heb ik na deze training absoluut gevonden. Kan dat in zo'n relatief korte tijd? Ja blijkbaar! Je volgt niet alleen de training, maar wordt tussen de blokken door ook 'gedwongen' om ermee bezig te zijn. Gesprekken met je eigen collega's voeren, contact houden met je leerteam. En juist die onderdelen hebben mij ontzettend veel inzicht gegeven in waarom ik communiceer zoals ik doe of waarom ik die stress en onzekerheid voelde. En voor mij is het echt 'voelde', want natuurlijk is er nog gezonde spanning als ik iets nieuws aan ga, maar de ongezonde spanning is er niet meer.
En dat is voor mij ontzettend waardevol.

Score voor vanHarte&Lingsma: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Evaluatie training vanHarte&Lingsma