100% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Liever niet

10/10

Wat ik erg fijn vond was de samenstelling van dames met verschillende achtergronden. Desondanks blijkt dat leerdoelen toch vaak overeenkomen, maar dat iedereen hier op een andere manier tegenaan loopt. Respect vanuit de trainers (en deelnemers) voor iedereen. Ik heb me geen moment dom gevoeld en voelde juist dat ik ook andere kon helpen. Zo hebben we elkaar geholpen en volgens mij met een prachtig resultaat!


Score voor vanHarte&Lingsma, School voor Human Leadership: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Evaluatie training vanHarte&Lingsma