Volgens wensen
Waardering uitvaartverzorger
Gastvrijheid locatie Aerdehof
Communicatie

Vivian Schroembges

Op het moment dat mijn vader te horen kreeg dat hij ongeneeslijk ziek was is het begonnen met het regelen van zijn eigen uitvaart.
Gezamenlijk hebben wij diverse gesprekken gevoerd met de uitvaartondernemer over de mogelijkheden en wat pap graag wilde.
Er werden al proefdrukken van de rouwkaart en het gedachtenisprintje gemaakt zodat pap het nog kon zien. Dit werd door hem en ons als erg prettig ervaren.
Na zijn overlijden, thuis, hebben we telefonisch contact opgenomen met de uitvaartondernemer. Met hen werd een tijdstip afgesproken om pap op te halen. Hierbij kregen we ruim voldoende tijd om samen met de kleinkinderen afscheid te nemen.
Elke stap die bij het ophalen werd gedaan werd uitgelegd en je krijgt bij elke stap opnieuw de kans om afscheid te nemen. Men ging erg respectvol om met pap maar ook ons als nabestaanden.

Tevens werd ons de mogelijkheid geboden om een inlogcode voor een live webcast te krijgen zodat mensen die niet bij de afscheidsdienst aanwezig konden zijn er toch een beetje bij konden zijn.

Kortom ondanks een erg verdrietige periode , mede dankzij de uitvaartonderneming pap een mooi afscheid kunnen geven.

Score voor Uitvaartverzorging van der Laan: 5/5
Zou u Uitvaartverzorging Van der Laan aanbevelen? Ja