Informatie order verloop

gedupeerde

Hele hele slechte ervaring met van de Heijden Sierbestrating.

Ik heb in Juni 2020 mijn vijverranden besteld en "BETAALD"
In Februari 2021 pas geleverd gehad ..heleboel kutsmoesjes
natuurlijk waarom ze niet eerder konden komen.Ik kom gewoon papier tekort op ze hier op te schrijven.
Maar wat denk je..hebben ze de verkeerde breedte maat geleverd.pffff wordt je toch gek van.Maar de 4 hekstukken waren wel goed gelukkig.pffff
En dan zeg zo'n pannenkoek die daar op het kantoor zit dat het mijn schuld was...whhhahaha echt een pannenkoek.
Ik contact gehad met van der Heijden om ze anders maar op maat te laten zagen, ik een offerte laten maken bij een zaagbedrijf van natuursteen..heb van der Heijden gewoon niet op gereageerd.
Weer van die kutsmoesjes natuurlijk van die mail hebben wij niet gehad.pffffff.. en van dat type vijverrand is nergens meer te verkrijgen..Daarna niks meer gehoord van van der Heijden.
Wat denk je sturen ze een mail in november/december 2021dat ze in januari 2022 de goede vijverranden kunnen leveren...ben ik nou gek geworden dacht ik ..whahahah
Werden de vijverranden afgelopen week bij mij thuis bezorgd en de verkeerde vijverranden meegenomen..
Eindelijk na bijna 2 jaar heb ik de goede vijverranden gekregen..
Dus weet wat je doet bij van der Heijden in Wouw.
Mij zie je daar niet meer..bedankt

mooie praatjes

misschien je klanten wat serieuzer nemen en tot een goede oplossing komen samen.

Score voor Van der Heijden Sierbestrating: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: vijverranden