Zeer slechte service. Bij afleveringen allerlei zaken niet op ore. Bellen niet terug.. Komen afspraken niet na en na meerdere gesprekken waarin beloofd wordt dat ze het beter gaan doen en schade willen compenseren blijft het weer stil en wordt er weer niet gereageerd op mail. Na 20 Jaar goede service van volvo is dit een enorme achteruitgang on service en klantvriendelijkheid. Als ik audi was zou ik mijn naam niet langer willen verbinden aam dit bedrijf.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.