Ik ben op zich netjes geholpen, maar de ervaring is ook dat het toch ook het minimale was. De auto was gewassen maar van binnen niet echt goed schoongemaakt. En de aflevering vond ik (ondanks dat het toch een auto was van Euro 41.000,- aan de sobere kant. Formaliteiten invullen, nog 1 keer kijken en wegrijden. Bij eerdere auto’s die ik heb gekocht lag er altijd iets op de achterbank. Nu niets. Afijn, in z’n geheel netjes maar uiterst sober. Vond ik bij deze dealer, de auto en het merk toch niet passend.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.