Proef rit gemaakt, sleutel werd gegeven nog geen bakje koffie gekregen. Ik kocht de auto, 2 weken later kon ik die ophalen. Nog geen uitleg over de auto gehad! Auto werd voorgereden en ik kon vertrekken Nee geen fijn gevoel om zo een dure auto te kopen!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.