Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met de Vallei Autogroep bij het aankopen van een occasion. De medewerker was vriendelijk, professioneel en ik voelde me goed geholpen tijdens het hele proces. Het enige kleine puntje dat me opviel, is dat ik niet altijd werd teruggebeld wanneer ik erom vroeg via voicemail. Dit was verder niet storend, maar het is wel iets wat eventueel nog verbeterd kan worden. Al met al een prettige ervaring en ik ben erg blij met mijn aankoop!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.