Bij de aflevering van de auto had ik verwacht dat de verkoopmedewerker een toelichting zou geven op allerlei functies. Helaas ontvingen we deze niet en moesten we zelf doen. uiteindelijk heb ik dit met de buurman gedaan. Wel heeft de verkoopmedewerker een proefrit gedaan en het automatisch inparkeren voor gedaan. Helaas hebben we dit daarna zelf proberen te doen, maar lukt het ons nog steeds niet. Jammer, want in grote steden is dit noodzakelijk
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.