In eerste instantie was verkoper behulpzaam, maar toen we wat opmerkingen hadden over de aan te kopen auto en de optionele auto het niet werd sloeg de behulpzaamheid om en was het eigenlijk van zijn kant einde oefening. Het werd een andere auto bij jullie maar wel jammer dat een verkoper niet altijd aardig blijft zoals het hoort. Aflevering was prima maar wat karig.Je bent een nummer en jullie maken er geen feestje van. een brood bij de bakker kopen is haast nog feestelijker. We hebben al heel wat auto's gekocht maar zo'n aflevering hebben we nog niet meegemaakt. Jammer.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.