Deskundigheid
Communicatie

Coen

Aanrader!

Sterke punten:

Ik heb met veel plezier de video cursussen van Vaarschool Albatros gevolgd. De belangrijkste informatie wordt in de video cursussen afgedekt zodat verdere studie van boeken niet noodzakelijk is. De opbouw van de cursus is goed en Koen maakt als docent de video lessen leerzaam maar ook luchtig waardoor de lessen nooit 'lang' aanvoelen. Persoonlijk vindt ik de flexibiliteit van de video cursus van groot belang omdat het mij de vrijheid geeft de cursus lessen te volgen op een moment dat het mij past en kan herhalen zo vaak als ik dat wil. Albatros staat op stand-by als je ze nodig hebt maar de video lessen zijn zo goed dat ik geen extra ondersteuning heb nodig gehad. Albatros is ook flexibel met de cursus verlengen als je meer tijd nodig hebt om een examen te doen - nooit een probleem. Ik kan iedereen Albatros aanraden - de cursussen zijn gewoon weg goed uitgedacht, gemakkelijk te volgen en de perfecte voorbereiding voor examens. Ik heb vaarbewijs I, vaarbewijs II en het basiscertificaat marifonie behaald (alle drie geslaagd bij het 1ste examen) dankzij Albatros en Koen's video's.

Gevolgde cursus

Ik heb de online cursus gevolgd

Score voor Vaarschool Albatros: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: