Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Keizer

Dagcursus was erg nuttig!

Sterke punten:

Vooral de dagcursus was erg nuttig voor mij. Enkele maanden geleden had ik het boek VB1 besteld. Daarbij had ik gelijk een cursusdag ingepland, gevolgd door een examen bij Vamex. Ik had tot de cursusdag onvoldoende tijd besteed aan het boek. Ik las de materie af en toe vlucht door. Op de cursusdag vielen er voor mij veel kwartjes op hun plaats. Zeer belangrijke informatie wordt tijdens deze dag veelvuldig herhaald zodat je (gevoelsmatig) altijd een goede slagingskans hebt. Na de zaterdagcursus ben de zondag en de maandagavond proefexamens gaan maken via vaarbewijzen.nl. In eerste instantie zakte ik een aantal malen. Nadat ik de manier van vragen lezen een beetje in de gaten kreeg slaagde ik keer op keer voor de proefexamens. Dat gaf zelfvertrouwen en blijkbaar een goed beeld van de realiteit want ik slaagde de dinsdag daarop voor mijn VB1 examen. (4 fout) Ik kan met recht zeggen dat de dagcursus het verschil heeft gemaakt. Ik had Coen als trainer en dat is naast erg leerzaam ook gewoon heel erg leuk!

Gevolgde cursus

Ik heb de dagcursus vaarbewijs gevolgd

Score voor Vaarschool Albatros: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: