Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Remco van der Sluis

Gisteren klein vaarbewijs 1 gehaald! Ik heb me goed kunnen voorbereiden met de online cursus van Vaarschool Albatros. Ik heb specifiek gekozen voor de online cursus (niet de online videocursus), zodat ik op mijn eigen tempo en eigen moment de stof kon doornemen, en kon terugzoeken. Dat laatste leek me met de videocursus wat lastiger, vandaar de keuze voor deze online cursus. De cursus dekt absoluut het grootste gedeelte van de examenstof. Persoonlijk had ik op bepaalde punten wat meer behoefte aan wat meer achtergrondinformatie, met name de voorrangregels. Maar die extra informatie is ook heel goed te vinden in de BPR en RPR brondocumenten die je online kunt vinden. De oefenvragen zorgen ervoor dat je je heel gericht kan voorbereiden op het examen. Let er op, en daar waarschuwt Vaarschool Albatros zelf ook duidelijk voor: niet de vragen uit je hoofd leren, maar begrijp de regels. Ik had op mijn examen veel vragen die ik voor het eerst zag. Nu op voor KVB 2!

Sterke punten:

Uitstekende en duidelijke communicatie, heel doelgericht opgezette cursus. Zeer tevreden

Gevolgde cursus

Ik heb de online cursus gevolgd

Score voor Vaarschool Albatros: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: