Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Elvira van den Berg

Inspirerende vakkundige motiverende cursus.

Sterke punten:

Ik heb zowel de dagcursus KVB 1 als KVB 2 in Hoorn bij Coen gevolgd en dit was een zeer goede doeltreffende cursus. Bij beide cursussen zag ik het examen na afloop van de cursus totaal niet zitten, al die berekeningen en sommetjes en een overvloed aan informatie en dan ook nog seinen en bordjes en al die regels... Maar "het een avondje laten bezinken" van deze cursus, zoals Coen hartelijk aanraadde en de bijbehorende online cursus in de erop volgende dagen, de nakijkles en de examenvragen die je kon oefenen en de ruime geldigheid van deze "producten", maakten het leren en studeren fantastisch leuk. Vooral deel 2 met het navigeren en peilen vond ik fantastisch om te doen en te leren. Ik waande me zo'n rijke koopmanszoon op zo'n schilderij uit de zeventiende eeuw met passer, globe en quadrant. Nog nooit heb ik eerder zo'n leuke en duidelijke cursus en studie gevolgd eigenlijk, vooral dankzij deze ervaren en enthousiaste leraar die, ook in de filmpjes, je kennis biedt die je bijblijft. Duidelijk, vakkundig, gezellig en vooral resultaatgericht want met twee dikke voldoendes heb ik de examens gehaald. Nu zo vaak mogelijk gediplomeerd in Griekenland varen maar eerst naar Terschelling.

Gevolgde cursus

Ik heb de dagcursus vaarbewijs gevolgd

Score voor Vaarschool Albatros: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: