Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Leemans

Luchtige en plezierige stofuitleg met hoge efficiëntie!

Sterke punten:

Ik heb de videocursus gevolgd en in 1 keer geslaagd met de hoogste score van de dag volgens Vamex! Er staat 6 weken voor maar ik was al binnen een maand klaar. Op je eigen tempo werken is echt een grote plus. De cursus behandeld alle stof die je nodig hebt. Ik ben op het examen niet verrast door stof die niet behandeld is geweest en ging er dan ook met groot vertrouwen naartoe. (in tegenstelling tot sommige teleurgestelde gezakte mede-examenkandidaten die claimen bepaalde stof nooit eerder gehad te hebben) De videocursus is echt een aanrader. Ik ben zelf niet zo'n studiebol wanneer het aankomt tot het leren van theoretische stof maar met deze cursus ging het echt vanzelf. De uitleg wordt gedaan op een luchtige en plezierige manier maar met hoge efficiëntie en duidelijkheid. (mede dankzij alle digitale animaties ) Grote complimenten hiervoor! Je kunt vervolgens eindeloos examens oefenen. Ik ga binnenkort ook beginnen aan kleinvaarbewijs deel 2. Je kunt het tenslotte maar hebben. :-) Ik zie het leren van ook dit deel met veel plezier en groot vertrouwen tegemoet.

Wellicht 1 klein puntje van kritiek: De stof meteorologie wordt behandeld in les 6 maar er komen over dit onderwerp al redelijk wat vragen voor in de vragenlijst van les 5. Die maak je dan in eerste instantie fout. Bij iedere fout komt echter een motivatie van het juiste antwoord. Hierdoor kende ik deze stof grotendeels al voordat les 6 behandeld werd.

Gevolgde cursus

Ik heb de video cursus gevolgd

Score voor Vaarschool Albatros: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: