Erik Musch

Via de uitvaartwinkel Infinity hebben wij twee mini-urnen besteld als gedenkteken aan onze overleden moeder en vader. Een uitgebreid assortiment en de uitvaartwinkel biedt de mogelijkheid om thuis langs te komen en de urnen voor ons te vullen. Daar hebben wij graag gebruik van gemaakt, want beelden van een tafel vol met as kwamen al snel voorbij en toch een beetje vreemd idee om met de as van onze overleden ouders om te gaan.

Monique Kupras en haar man Maciej zijn langs geweest en de ervaring was net als de door Monique verzorgde uitvaarten geweldig. Maciej heeft e.e.a. duidelijk uitgelegd (het mengen van de as, vullen van de urn, materiaal en fabricage van de urn) en met geduld en zorg is een hoeveelheid as gemengd (van moeder en vader samen) en daarmee de urnen gevuld. Omdat Maciej en Monique een geruststellende uitstraling hebben, was het een kleine stap om te helpen bij het vullen van de urnen. Wij waren wel verbaasd over de hoeveelheid die in de urnen kan, toch meer dan wij in eerste instantie hadden gedacht.

Wij zijn zeer tevreden over de service van Maciej en Monique, ook voor advies kan je bij hun goed terecht. De urnen hebben een mooi plekje gekregen en wij kijken terug op een mooie ervaring. Maciej en Monique, dank jullie wel!

Score voor Uitvaartwinkel-Infinity.nl: 5/5
Zou u Uitvaartwinkel Infinity aanbevelen? Ja
Mini-urnen teardrop en gouden hart