Helemaal ruk, roetfilter zou volgende dag geleverd worden maar werd week later, ja kan gebeuren maar ondertussen totaal geen reactie op mijn emails en whats app berichten. Ze laten je gewoon in ongewissen. Geef toe was niet de duurste filter maar pasvorm was ook nog eens zeer slecht te noemen kreeg hem niet gemonteerd zonder aanpassingen. Eigenlijk ene teleurstelling na de andere.
Reactie UitlaatDiscounter.nl:
Beste Mark, Door afwezigheid van de specialist (vakantie)bleef een vraag inderdaad langer hangen. Echter hadden mijn collegas doorgegeven dat ik tijdelijk niet aanwezig was. Hoe dan ook hebben we daarna meermaals geprobeerd contact met je te zoeken maar helaas zonder succes. Mochten er nog dingen niet goed zijn of niet naar wens dan horen wij dat graag zoals we al per mail duidelijk hebben aangegeven. Wij hopen dan ook van je te horen zodat we kunnen kijken wat we kunnen regelen om de ervaring toch positief te maken! hoe dan ook excuus voor het ongemak en we horen u graag!